שימו לב: נזילת מים מתחת למטבח יכולה לגרום נזק לדירה של השכן מלמטה

Wiki Article

מצלמה תרמית פועלת על בסיס זיהוי הפרשי טמפרטורה ומצלמת את צנרת המים שנמצאת בתוך הקירות. לא רק שניתן לזהות את מקור הנזילה, אלא גם להבין היכן בדיוק נאגרים המים.

איתור נזילות במצלמה טרמית נחשב היום לדרך היעילה, המהירה והטובה ביותר לזהות סוגים שונים של כשלים בנכס. לאחר שמבצעים את הבדיקה, מקבלים הדמיה תרמית שמציגה בפני המומחים לאיתור נזילות תמונה מדויקת של השטח שעבר בדיקה.

שלח חיטוי מאגרי מים בבניין מגורים חיטוי מאגרי מים מאגרי המים הם החלק החשוב ביותר בבניין.

במילים אחרות – אם מישהו גרם לכם נזק, יהיה לכם קל אלפי מונים יותר להוכיח זאת באמצעות דוח של חברה מקצועית, מאשר בשיטות של פעם.

צרו קשר עם מאתר נזילות מקצועי עם המלצות איציק דגן ותקבלו שירות וייעוץ מידי.

החלטה זאת אינה מומלצת שכך העדר טיפול מקצועי והעדר איתור באמצעות ציוד מתקדם, יוליד נזקים במבנה, העדר פתרון ממשי, כמו גם היווצרות עובש ולחות שעלולים להיות מסוכנים לבריאות.

מצלמה מסוג זה מאפשרת לאנשי המקצוע סימנים ברורים על מיקום הנזילה והמקור שלה תוך שבאמצעות הסימון יוכלו אנשי בנייה וחברות שיפוצים לבצע תיקון ממוקד ויעיל.

להצעות מחיר משתלמות במיוחד השאירו פרטים עכשיו! או התקשרו

כאשר מדובר על איתור נזילות מים יש לזכור כי זהו תהליך שמטרתו זיהוי מקור הנזילה. המים הזורמים בצינורות הבית או הדירה יכולים לעבור מסלול די ארוך לפני שהם מאתרים פתח יציאה מהקיר.

אחד מהאמצעים הטכנולוגיים הללו היא המצלמה הטרמית המאפשרת לו איתור נזילות במצלמה טרמית. מחיר האיתור אינו כה גבוה כמו שחשבתם, אז הנה קצת מידע על המצלמה ושימושיה.

מאז ועד היום משמשת מצלמה טרמית למספר לא קטן של שימושים. היא מזהה עומס ייתר במערכות חשמליות המתחממות ככל שהעומס עליהן גובר. זיהוי כזה יכול למנוע נזק ואף אסון כי הוא מונע מהמערכות השונות להתלקח.

click here פשוט ויותר מהיר. אם תמתינו עם האיתור של הנזילה ועם הטיפול בה אתם תהיו בבעיה חמורה ביותר וסביר להניח כי תשלמו הרבה יותר על האיתור.

ישנם מקרים בהם גם את תיקון הצנרת אפשר יהיה לבצע ללא מגע ישיר וללא גרימת נזק כלשהו למבנה. אם אתם סובלים מרטיבות בקירות, עובש או חדירת מי גשם – צרו קשר עוד היום ותקבלו מענה מהיר ואדיב מצוות של מומחים.

כעקרון מצלמה תרמית מאתרת ומזהה נקודות רטיבות באמצעות שינוי טמפרטורות כאשר היא סורקת את האזור, ובאמצעות שינוי צבעים בהתאם לטמפרטורה ניתן לזהות בדיוק רב את מקור הנזילה, את כיוון הנזילה וברב המקרים את הנזק שהצטבר.

Report this wiki page